28 Ocak 2012 Cumartesi

Hayır mı şer mi derken...

Uzun süredir yazmak isteyip yazamadığım blog yazılarım ajandamda birikmeye başladı. Yeni yılla beraber tempo ciddi arttı. Aralık ayında kendimizi partilere, kutlamalara ve davetlere vermişken, balyoz gibi inen iş yükü garip bir şekilde beni depresif yapmak yerine kamçıladı. Adeta işleyen demir ışıldar oldum J
İşte bu temponun kaçınılmaz sonucu olarak bir günlüğüne İspanya’ya gitmeye çalışıyorum şu satırları yazarken.
Karın ilk atışında hayatı felç attığını bu ülkeden çıkmaya çalışırken bile kaderimden kurtulamadım. 2 saat 10 dak uçakta ama yerde mahsur kaldık, ne ironi. Madem kalkmayacaksınız niye alırsınız bizleri içeri, uçak hazır, mürettebat hazır, yolcular hazır, pist kalkış izini vermiyor, neden ???  Cevap: Kar yağdı. Sonra da sen git ilkokulda sular kesikti çalışamadım diyen çocuğa kız. Kar yağdı, trafikte, ofiste, evde heryerde mahsur kaldığın bir ülkedesin, ne yapsın çocuk , bu düzene ancak böye yetişilir.
 Kış ayının en normal durumu, o da bu şehre senede 2 kere kar yağıyor neredeyse, ne var bu kadar olağanüstü çözemedim gitti.
Kaçan toplantıya mı, boş yere yine de Barcelona’ya uçmak zorunda kalışıma, kızımdan ayrı geçireceğim geceye mi, demek ki kısmetimizde olmayan siparişlere mi, dişini tırnağına takıp gece gündüz çalışan ekibime mi üzüleyim bilemedim ki L
Ama nasip, kısmet ve her işte bir hayır vardır laflarına sözde değil de, cidden inananlardan ve elinizden geleni yapıp tevekkülü bilenlerdenseniz, yani tesadüf yoktur, her şeyin bir sebebi vardır diyen O’na kalpten inananlardansanız, bu kadar tersliğe rağmen gönül rahatlığıyla  yine de bu satırları yazan benle aynı camiadansınız demektir J
Yukarıdaki tüm söylenmelerime rağmen, o kadar da olsun insanız ve nefsimi henüz o kadar terbiye edemedim,  bizim küçük aklımızın ermediği daha büyük bir plana  inandığımdan bu kaçan toplantı için verilen emeklerin yerini bulacağına eminim…

P.S: Şu an bu satırları Barcelona havalimanında dönüşü beklerken yayınlıyorum . Bu sabah bizi La Coruna'dan Barcelona'ya taşıyacak Spanar'in iflası nedeniyle havalimanları felç, artık vaarın yorumu siz yapıın...

Hiç yorum yok: