20 Kasım 2008 Perşembe

Mektup...

Kızın ( kudurunca öyle oluyor ya, senin kızın :) kudurdu şekerim... Bu teşhisi de bu akşam koydum, teyit de edildi benzer dertten muzdarip daha tecrübeli bloglarca :) Biliyorum resim istiyorsun ama kuduruk hanımın resmi sadece mama sandalyesinde çekilebiliyor. Onun dışında kendileri sürekli mobil... Baktım çektiğim fotolara hepsinde ya yarısı var ya ensenden yakalamışım, ben basana kadar düğmeye, bizimki çoktan vınlamış. En son sıkıştırdım biraz kucakta, o çok güldüğü Çince olduğunu düşündüğümüz " gan gan gan" sesini çıkarınca kıkırdadı, komiklik yaptı, yaladı-yedi arası birşey ve bir şımardı bir şımardı ki sorma. Sonuçta bunlar var sedece elimizde... Marina isim taktı "ppırrrr kelebek kelebek" diye... Oda oda koşuyor, sonra bulduğu ilk yumuşak yere paaat diye kendini atıp soluklanıp devam... Yerde birşeyler oynamak için bile çömeliyor, ama popo yere değerse ayıp olur... Sabah 06:30 da çıktım Bursa feribotu için, hissetmiş gibi dikilmiş ayağa ben hazırlanırken, geldim hala sabahki enerji. Oyuncak falan hak getire, oyalamak, oyun kurmak ne mümkün. Televizyon açayım dedim, onu da bilmiyor ki 3 dakika bakıyor ben ona anlatırken, ama ayakta kendi seçtiği noktadan, tutmak kucağında ya da yanına oturtmak mümkün değil; popo kuralı var ya... SOnra vıınnnn terlik sesinden yetişiyorsun nerede olduğuna... En son sen gördüğünde köfte yemişti , hala onu yiyor. Deli oluyor köfteye, çeşitlendirmek lazım... O yemeyi öğrenirken çevresindeki bir kaç metrekarede bundan sebepleniyor tabi...


Elinde ıslak mendil ( nerede görse mutlaka içinen hemen bir kaç tana çekiliyor) duvar , masa silmeye başladı. "Masamı siliyorsun" sorularıma "mata tii" gibi tekrarlamalarla cevap veriyor dilli şey... Tavşan el kuklasını takıp o bana oun yapıyor. Espriyapıyor kendince, ben dil çıkarınca o da dudaklar önde burun çekilip çirkin oluyor... DÜn sabah yanıma alayım , yatakta oynarız dedim, yastığına vurup "babba babba" yaptı yine sonra da durmadı indi, hemen uçmaya baladı evin içinde, dokunuyor tabi. Sanırım sen eskisi kadar rahat, bense hiç bırakıp da seyahat edemeyeceğim böyle giderse...

Yani özet: Naz'lı hayat şahane, gerisi bahane... :*

9 yorum:

HülyArda dedi ki...

videoya bayıldım elif ne şeker bi kız bu ya... elindeki pirinç tanesini ağzına koymaya çalışırken daha bir şeker... ben zaten bazen sırf seyretmek için önüne bişeyler veriyorum yesin de ben de seyredip sonra da onu yiyeyim diye..

sevgiler...

Tuğba dedi ki...

hahaaa naz da çekik originli ha :)
biz de Maya'nın önceki yaşamında kesin çekik olduğunu düşünüyoruz :)))

AsYa dedi ki...

:))
yemek yemeler aynıııı

Elif dedi ki...

*** Teşekkürler Hulya... Cidden yemelikler
*** Tugba, korkarım evet :) Arada böyle iştahlanıyor pilav için ama köftelerde tereddütü yok...
*** Asya, bunlar model model oluyor ya, bizimkiler aynı ay üretimi , o yüzdendir :)

pinarbk dedi ki...

Kuzum, seni yerim, yerim, yerim:)))

Şimdi baba, baba diyor ama baba gelince gör sen tripleri.

Elif dedi ki...

*** Pınarcım, ben de o dediğinden yapıyorum :)

EBRU ve RİMA dedi ki...

Bencede yazının özeti ve video şahane :)

esin ve ömer dedi ki...

Ömerde o ıslak mendillerle önce yeri sonra sehbaları siliyor sonrada kafasını ,olmadı bazen de ağzına sokup tadına bakıyor :)
Video da çok şeker :)

Naz^ın teyzesi :) dedi ki...

teyzesii yer onu yerrrrr :))) çok özledimm yaaa abla ben senin çocuğunu bu kadar çok seviyorsamm kendi çocuğumm olunca nolucak merakla bekliyorumm.. ölürüm ben naz'a ölürümm canımm teyzemm benimm herşeyimmm mutluluk kaynağımm :)