30 Aralık 2008 Salı

Yeni yıl bana da gel...


Hızlı geçen bir yıl gidiyor, yenisi geliyor. Umut umut bezenecek, planlar yapılacak, şekillendirilecek ... Ama bende bir rehavet durumu, derlenip toplanamıyorum- evi, işi, ilişkilerimi ve beynimi. Havada biraz herşey... Kafamda planlar, alınacaklar, satılacaklar, verilecekler, değiştirilecekler, talepler... Bayılırım zaten “ outstanding list” lere , yapar yapar çöpe atarım... Oysa diyordu bir kitapta” kendinize tutabileceğiniz küçük sözler verin ve yapın” ama gerçekleştirmeye enerjimi toplayamıyorum. Naz’dan sonra akşamları biraz sohbet, biraz internet, biraz görsel medya ve bitti zaten gece...
Yukarıdaki ağaç da “ to do list”te Nazoşla, yapacağız inşallah yarın ...Akşama dostlar gelecek , yiyeceğiz, içeceğiz, güleceğiz, muhabbet edeceğiz, oh oh oh....

6 yorum:

Esin dedi ki...

Valla bende aynıyım, ve de her sene aynı terane :)
İYİ YILAR canım ,ikinizi de çok öpüyoruz :)

Elif dedi ki...

enerji lazım enerji... Ama nerede satılıyor bulamadım :) MUTLU MUTLU MUTLU yıllar, çok öptük...
sevgiler

Primarima dedi ki...

Demekki güzel başlayacak seneniz, dostlar gelecekse ,yenecek içilecekse, keyifli ve hoş başlayacak demektir:)hepde hoş devam etsin sevgiler ve mutlu yıllar:)

KEO dedi ki...

eğlenceye az kaldı desene canım, hadi iyi senelerrr!!

Elif dedi ki...

Ebrucum, şimdi senin blogdan geliyorum, mest etmişsin herkesi... yemek içmek bahane muhabbet şahane diyorum. Bir kere daha mutlu yıllar...

Elif dedi ki...

ozgurcum, sakin sakin eğlence işte kendi çapımızda. ( tombala ve tabu hazır, çaktırma :) MUTLU YILLAR!!!