16 Haziran 2009 Salı

Cek cek, cak cak...

Kızımla başbaşayız yine, baba bu sefer de Sri Lanka'da... Sanırım gitmediği yer kalmayacak bu işin sonunda.

Bugün kardeş geliyor neyse ki yanımıza...

Haftaya biz de ona taşınacağız, en azından Naz...

Haftaya ev boyanacak, camlar değişecek, halılar , koltuklar yıkamaya gidecek, perdeler yıkanacak, mutfağa yeni perde yapılacak, antreye doap sipariş verilecek, gömme dolaba raflar takılacak, lavaboların silikonları yenilenecek, spotlar değişecek, kapılara stoper alınacak... cak cak, cek cek, bu da geçecek... MAdem taşınamadık yine, el mahkum başa gelen çekilecek...

4 yorum:

Eylm-Sdnz dedi ki...

valla kolay gele bu kadar iş birde bebek..düşünmek mi istemedim birden ağırmı geldi ne:)))allah kavuştursun..sevgiler

pinarbk dedi ki...

Amaninnnn...Bir dünya iş. Ben banyoyu kağıt kaplatayım diyorum, ona bile üşeniyorum. Taktım banyoya bu aralar:)))

Allah kolaylık versin...

xxx dedi ki...

kolaylıklar dilerim size.. blogunuzu montessori grubundan keşfettim. floryadaki yeri merak ettim.. yeni taşındım o tarafa.. tarif ederseniz keşfetmek isterim..

Elif dedi ki...

aaaa ben bunlara dün cevap yazmıştım nereye gitti:(

**Eylem, sorma bir de işte iş, koca uzakta, bana nasıl ağır geliyor bir bilsen...

*** Ben de takarım öyle Pınar, 2 senedir evi değiştirmeye taktım , olmadı, şimdi başa geleni çekiyorum, umarım sen benden şanslı olursun .)

*** Florya'ya hoş geldiniz :) Sonradan görmesi, kırosu kadar nezih insanı da çoktur , ben 5 senedir buradayım... BElediye'nin tesislerine gidiyoruz biz sık sık, 3-4 tane çocuk parkı var, deniz kenarı, hafta içi akşam ve cumat sabah saatlerini tercih edin, atatürk ormanı da bulunmaz nimet, için de yine çocuk parkları bol, köpeğiniz için de harika olur... elif_deniz_arslan@hotmail.com'dan yazışabiliriz, belki birpark ziyareti de beraber yaparız:)