11 Eylül 2009 Cuma

İki oldum ben!!!






Kızım 2 yaşına girdi, onu bile yazamadım…

Nazar mı değdi, karma mı , yoksa sadece hayat mı bilemedim…

Sarpa sardı, tersi yüzüne döndü, AŞK’a inat bu sefer maalesef “tersi yüzünden iyidir belki” demek bile aklıma gelmedi.

Etrafımı tanıdım, yardımı, köstekliği, tepkisizliği gördüm ; sevindim, üzüldüm, taşlaştım…

Yine bakıcı krizi, Bayram polemiği, işte değişim rüzgarları, evde gerilen sinirler, zorunlu talimler…
Beterinden saklasın ve şükür demeyi dilimden düşürmemeye çalışıyorum ama 18 Ağustos’da indim uçaktan , mükemmel bir tatil geçti diye sevinirken, geldim geleli huzursuzluk bırakmadı peşimizi…
Ama her şeye rağmen yine uyumlu , full enerji bir Naz. Veren Allah bir yerden güldürüyor şükür… Beni de şartlarımın arasından çocuğumdan güldürdü… ( Maşallah)

Herkese, hepimize ve her şeye rağmen huzurlu, uyumlu, düzenli…
2 yaşını kriziyle, şakımasıyla, kahkahalarıyla dolu dolu yaşıyor yaşatıyor…
Mersin’den döndüğünde “benim benim” diye tutturuyordu, orada 3 yaşındaki kapı komşusu arkadaşından kapmış… Şimdi benim, benim bitti ama varlıklara aidiyet eki geldi; annem, babam, bebişim, ablam….

İstekleri cümle cümle;

“Çay istiyooo ben”
“ Cici giydiy annem”
“ Cis bitttiiii”
“ uyudum ben, uyandım ben, üsüdüm ben, acıktım ben…..”

Yarısı göz olan o masum suratıyla bana baktığında içim bir hoş oluyor; hayatıma girdiği için şükrediyorum; 2 yılın ne kadar dolu dolu , zor ama müthiş geçtiğini düşünüyorum.
Her zaman ki gibi tek cümle dökülüyor ağzımdan; İyi ki varsın!!!

15 yorum:

Maya'nın annesi dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara Elifcim, harika bir yaş diliyorum Naz'a, öpüyorum ikinizi de :)
sevgilerrr

Prima Rima dedi ki...

Nice güzel yaşları olsun...
2. yaşı kutlu olsun :)
Öpüyorum ikinizide.

Elif dedi ki...

Sağolun Tugba ve Ebru :)

Arınç Çakaroğlu Adıvar dedi ki...

Nice nice saglik ve mutluluk dolu yillara...
Sevgiler
Arinc

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

nice yıllara.
bu cümle kurmalara çok özeniyorum ben.

Sevgili Sayfa dedi ki...

Krizlerin az gülücüklerin bol olduğu bir 2 yaş olsun. Yeni yaşı kutlu olsun Naz hanımın :)

Nice yaşlara sağlıkla hep beraber...

Elif dedi ki...

MErhaba Arınç ve Gulfer, çok teşekkürler, hepimize az krizli bir 2 yaş diliyorum.
Merhaba Şule, bir anda açılıyor dilleri, sorma :)

Neslihan dedi ki...

Nice mutlu yaslar diliyorum :)
Artik bebeklik sonlandi, kocaman bir genc kiz olma yolunda devam ediyor Naz :)
Opuyorum

KEO dedi ki...

iyi ki doğdun Naz!!
nice mutlu yaşlara canım benim, zaman ne çabuk geçiyor biz de gün sayıyoruz:))

esin ve ömer dedi ki...

Nazın doğum gününü kutluyoruz ve sizi çoook öpüyoruz....

sude naz'ın annesi dedi ki...

gecikmeli oldu blog sorunu yüzünden..nice senelere..sağlıkla,huzurla...öpüyorum sevgiler..

Elif dedi ki...

MEsaj bırakan herkese teşekkürler...
O kadar ara verdim ki bloga güzel msjlarınızı görememişim :)

Özden Levent dedi ki...

Elif merhabalar,
Blogunla yeni tanıştım, gecikmiş bir doğumgünü kutlaması istedim. Ailenle, tatlı kızınla nice güzel,sağlıklı, mutlu senelerdilerim...Sevgiler

Evrim Ozkan dedi ki...

Nerdeyse Naz 3 yasina gelecek biz henüz yeni doğumgününü tebrik edebiliyoruz :(

Naz'a harika bir yıl diliyoruz. Bol eğlenceli, bol oynamalı, az inatlı en önemlisi sevdikleri ile bir arada sağlıklı bir yıl diliyoruz.

Berk&Evrim

Prima Rima dedi ki...

Elif yazı yazma vakdi gelmedimi ???
Neler yapıyorsunuz?