26 Ocak 2009 Pazartesi

Değişimi kucaklamak lazım...

Yeni bir başlangıç...
Bir sürü insanla tanıştım haftasonu. Kendime şaştım, bıdır bıdır ben, kilitlendim, 2 kelime biraraya getirip cümle kuramadım. Aşkısı yanımda, kızıma yeni teyze, abla, bize ev arkadaşı aradık. O olmasa boğazımda kilitlenen hıçkırığımı tutamaz, kendimizi anlatamazdık. Yine durdu yanımda, ne arkamda ne önümde. Her kalakaldığımda boşlukları doldurdu...
Pazar sabahı , eee bir de bu hanımla tanışalım,kısmet diye açtığımız telefon üzerine gelen Maya'yı sevdik. Kal yanımızda tanışalım, deneyelim dedik. Annem, anneannem , kardeşim evde. Bu hafta zor bir hafta, çalışmam lazım. Sonra ben kalacağım bir süre evde başarabilirsem, işlerimi ayarlayabilirsem...
Naz sevdi, tek kriter bu oldu.
Endişe diz boyu. Pozitif kalmaya çalışıyorum, gidip gidip can simidim kocaya sarılıyorum, konuşup konuşturup terapi yaptırıyorum yaşam koçuma...
Detaylar minimum 1 hafta sonra. Kendimi eğitiyorum dedim ya, acelecilik ve hazmetmeden, kendi içimde çözmeden dışa vurma ilk ders konum...
Yine de tüm değişimleri kucaklamak lazım, çünkü değişim hayatımızın tek değişmez parçası...

8 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hadi hayirli olsun :)) Insallah tam aradiginiz kisidir Maya.

Elif dedi ki...

aynen Esracım, hayırlısı diyorum artık. İnsanın alnına bakıp okuyamıyorsun ki sonuçta, biraz tevekkül lazım, ben de öyle yaptım...
Sevgiler

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Elifcim hayırlı olsunn, iyi düşün :) Bak bizim de ablamız tam 1 hafta başlıyor, tatammmmm....endişe diz boyu...Maya alışacak mı, ben ne halt edeceğim....Umarım uzun soluklu olur ikimizin de ablaları ve de herşey yolunda gider:)
İyi haftalar, öpüyorum.

Primarima dedi ki...

Hoşçakalsın Marina hoşgelsin Maya diyelimmi?
Hayırlısı olur inşallah.

Elif dedi ki...

Pozitif düşünce ağacı oldum Tugba, ama salıyorum arada işte. Bakalım göreceğiz....

Elif dedi ki...

Amin amin Ebrucum...

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Naz'ın sevmesi çok büyük bir artı.

Şimdi sıra en önden kuralları belirlemekte, rahat ve evet pozitif bir ruh haliyle gözlemlemekte ve bu işin biraz da karşılıklı güzellik olduğu düşüncesini kucaklamaya çalışmakta.

Zor bir zaman, hele hele alışılmış bir sürü şey varken... Çok içten, her şeyin en iyi şekilde gelişmesini diliyorum Elif. Güzel kızını öpüyorum.

Elif dedi ki...

Teşekkürler Yapıncak. Evet alışkanlıklardan vazgeçmek zor ama yeni başlangıç da temiz bir sayfa gibi. Umarım zaman iyi gelir, her şey kısa sürede rayına oturur...
sevgiler