15 Ocak 2009 Perşembe

İçim acıyor...

Soykırım iddialarını , lobi destekli tarihi deşip yalan yanlış bilgilerle kendilerince yargılamayı vazife bile zihniyet, dünyanın gördüğü en büyük insanlık ayıbı ve dramlarından birine sessiz kalmayı vazife biliyor. Yine... Bu ilk değil... Bosna, Kosova....
Nerdesiniz dünyanın bekçileri yine?

20. gün, binlerce ölü, yüzlerce sivil... Elinde beyaz bayrak sallayıp evinden çıkan kadınları, mezarları bile vuruyorlar, kimyasal kullanıp sadece bugünü değil yarını da öldürüyorlar. Günde 5-6 çocuğa hastanelere gitmeleri için yol vererek şov yapıyorlar.

Bakamıyorum, okumak- dinlemek istemiyorum. Ama inadına okuyup izliyorum, unutmayayım, unutturmayayım diye.

2 yorum:

pinarbk dedi ki...

Bu katliam artık bitsin...

Primarima dedi ki...

bEN KESİNLİKLE BAKMIYOR İZLEMİYORUM GAZETE DAHİ OKUMUYORUM SADECE BLOGLARDAN HABER ALIYORUM VE ONLARI BİLE İÇİM SIKILA SIKILA OKUYORUM İŞTE:(