30 Temmuz 2008 Çarşamba

Geri dönüyoruz...


Bir önceki yazının üstünden aylar geçmiş, hatta yıl... Oysa ne hevesle başlamıştım kızıma günlük tutmaya. Ama "ayıplama başına gelir" , ben de kendimi kaptırdım hayata... Şubat ayında işe başlamak da cabası...
Ama Nazo ( Marina ve bazen hatta ben ona böyle sesleniyoruz , daha melodik oluyor) hala elbette başrolde. Şanslıyım ki aşkım için de öncelik kızımız, bu da herşeyi kolaylaştırıyor... Her ne kadar bazen iki bebek annesi olduğumu düşünsem de...

Yarın kızımın 11.ayı doluyor yarın, anlatacak hatırlanacak çooook şey birikti ama " overview" yapacağım kızım her detayı ... Zaten resimler ve videolarla her anını yakalamaya çalıştım. Çoğunlukla başarmış olsam da , bir kaç ay öncesine dönüp baktığımda bile sanki mucizevi bir evrimle karşı karşıyayım ve inanamıyorum zamanın bu hızla akışına ...








Hiç yorum yok: