24 Ekim 2008 Cuma

Anladık, sansurr de, beyinleri nasıl sansurleyeceksiniz acaba?

Eminim şu an pek çok blogger bu tip yazılar yazdı yazıyor. Ama inanmak çok zor cidden... Sebep ne acaba? Bir ya da bir kaç insanın kötü niyetli kullanımı milyonları cezalandırmak için yeterli bir sebep mi? Bu ülkede özgür düşünen çocuklar yetiştirmeye çalışırken ve ülkenin buna ihtiyacı varken, bu ne mantık- aklın alması mümkün değil... Kızmıyorum daha çok komik geliyor bu aciziyet durumu... Yanlış anlaşılmasın benim ya da blogger dostların aciziyeti değil, siz anladınız...

2 yorum:

Primarima dedi ki...

Öyle güzel anladıkki hemde...dilimizden çıkacakları buraya yazabilsek, aklımızdan geçenleri kelimelere dökebilsek ,neler neler olmazki?
Çok asabım bozuk bu duruma cook.

Elif dedi ki...

tutamadım yazdım ben azıcık ama yetmedi haklısın... neyse biraz sıkıntılı ama eayrı düşmedik neyse ki...