11 Şubat 2009 Çarşamba

Cimcime...

Yazma yazma, sonra tüm akşamı boşladığın bloguna harca... Tamam suyu çıktı ama ne yapiim, aşka geldim .) Ama bu gece son, vallahi son....
İşi başından aşkın olmak deyimi beni tanımlıyor 2 haftadır... Evde zaten büyük değişiklikler var, dedim ya aile, bakıcı, Naz'ın diş çıkarması (ilk 8 dişimiz 13.ayda tamamdı, 4 azıyı durdu durdu Marina'nın gittiği hafta başlayarak 3 haftada tamamladı!!!) . Bir yandan kim olursa olsun zırt pırt evi arıyorum, ne yedi, tuvalete kaç defa gitti, uyudu mu... vs... Zaten geldi mi tek tek gelmez, olsun hallederiz :) Baktım bunlar enerjimi azaltıyor, tiryakisi olduğum blogumu bile yazmıyorum, hemen arayı kapatayım da , günlük rutinime döneyim dedim

Park kuşu oldu. Havalar bu haftasonu izin vermedi, Cumt Mert'le buluma dışında evdeydik, hatta cumt eve erekn döndüğümüz için sarı sakız olma suretiyle beni biraz bezdirdi... Ama baksanıza şu şımarık cimcimemize...

Son günlerin notları;
2 gündür eve gelince, babadan önce geldiğim için, soru " baba neyde?" Anlatıyorum, tatmin olmazsa pencereye ya da kapıya gidip " baba?" diye sormaya başlıyor...
Acayip bir dans tutkusu var, ayaklandığı ilk günden beri, hatta otururken vucudunun üst kısmını kıvırırdı. Şimid her gün yeni figurlerle devam ediyor gelişimi, bir ara video eklemeliyim...
Odasında oynuyor artık genelde, ama kurtlu kızım sürekli kaçtığı için odadan odaya, genelde kapısını kapatıp oynuyoruz odasında. Ama alıştı...
Legolarına hasta. Ama aynı boyut aynı renkler takılıyor üstüste, sonra belki montaj başlıyor... Başak burcu işte...
Akşamları emzirsem de emzirmesem de illa yatağa ben yatırıyorum. dalmasına yakın nöbeti devrediyorum, pilim bittiği için...

1 yorum:

Primarima dedi ki...

off Elifciğim off hiç olmazsa pilin bitince devredeceğin biri var :)
Benim pilim şarj olmuyor son günlerde:)