11 Şubat 2009 Çarşamba

Son haftalarda oyun grubumuz...

Baktım ben geçen günlerimizi, gün gün toplayıp yazamayacağım, ya da yine destansı bir post olacak, en iyisi konu konu gideyim... Öncelik oyun grubumuzun:)
2 haftadır yazamıyorum, ama hız kesmeden buluşuyoruz, beraber oldukça daha güzel vakit geçiriyoruz.
Bir önceki haftasonu (31.01) Devrim'in ayarladığı Mygym dersine katıldık. Aktiviteler güzeldi, ilk başlardaki şaşkınlıklarını çok çabuk attı bizimkiler. Naz zaman zaman bağımsız takıldı grup aktivitelerinden. En çok eğitmenin onları bir sopaya tutturup sallandırdığı kısımda eğlendi, benim kızımın içinde bir serseri oğlan var, eğitmen kim ister bir daha diye sorunca adama doğu koşup elleriyle " gel gel gel" yapışı çooook komikti. Tramplenle tanıştı Naz, 3 ü zıp zıp zıpladı... Fikir güzel ama mekan uzak ve tam bir aktiviteye ısınmışken, istasyon istasyon gezmek oyun pistinde hem beni yordu hem Naz'ı sıktı... Ama yine de denemek harikaydı... Ama bu çocuk kalabalıklarda bir kere olsun arkasına dönüp "annem, babam nerede" demiyor, bir kere daha gördüm.

Bu haftasonu Naz ve Mert'i , Naz'ın sarkan ve değişen uyku saatlerie rağmen Airport Avm'deki Define adası oyun parkında buluşturduk...NAz için bir ilkti, Mert tecrübeliydi. Biz sonradan katıldık, ama yine çete gibiydiler, birbirlerinin yanından ayrılmadılar özellikle tramplenlerde. Sanırım eve bir tane alacağız :)

Bu haftasonu Devrim -Ruzgar ve Neslihan-Doruk'un da bizle olmasını umuyoruz...

P.S: Yaşasın kolajlar, bir taşla kolaja kaç foto sığarsa o kadar kuş...

Hiç yorum yok: