11 Şubat 2009 Çarşamba

Sobe...

Pınar ve Esin geçen hafta sobeledi beni, üşengeçliğimi atmayı bekliyordum... Sobe der ki;
1- Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2- 161. sayfayı açın.
3- 5. cümleyi okuyun.
4- Blog sayfasına yazın.
5- En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6- 5 blog arkadaşınıza yollayın.

Yanımdaki ilk kitap " Her gün biraz daha yakın/ Irvin Yalom". Ebuş , kulakların çınlasın. Üniversite'deki ev arkadaşım ve kardeşim Ebuşum sayesinde tanıştım ben bu tip kitaplarla. Kütüphanede seneler önce okunmuş pineklerken , annem çıkarmış geldiğinde okumak için. Naz da ne izin vermiştir okumasına :)

"Şüphesiz yalnızca hüzünlü konulara geldiğimizde cevap verdim" diyor Ginny...
Kimseyi sobeleyemiyorum, çünkü beni okuduğunu yorumlardan bildiğim blogcu dostlarımın hepsi ben bu sobeyi cevaplayıp paslayana dek çoktaaan sobelenmiş...

Hiç yorum yok: