9 Ağustos 2008 Cumartesi

Naz IKEA'da...

Şeker topağım, ki çok sık ona öyle sesleniyorum, bize yine şeker gibi bir gün geçirtti... EN çok da Marina müteşekir kaldı. Gürcistan'dan bizim bakıcımız, uykusuz bir gece geçirdi, ailesi orada, telefonla bile ulaşamıyori sınır kapanmış çıkışlara... İlk defa savaşı bu kadar yakın hissediyorum ve lanetliyorum bir kere daha...

Sabah defalarca eviyle irtibata geçemedi kadıncağız ama yine de evde gülüryüzünü hiç eksik etmedi. Baktım evde iyice fena oluyoruz, attık kendimizi IKEA'ya. SIk gitmeyiz, bu da Naz'ın ilk tecrübesi oldu. Çok kalmayız, nasılsa alışveriş arabaları ve mama sandalyesi var dedim hata ettim. Sağ kolum daha da güçlendi :) Oyuncak bölümü elbette favorimizdi, Naz küçük masalarda rahatlıkla oturdu ve oynadı. Hatta stokları bitmemiş olsa hemen bir tane edinecektik... Olsun 10 gün sonra geliyormuş istediğimiz masa, artık bir daha gitmek farz oldu.

Ama bu arada sevgili Nedret'in hediyesi ahşap puzzle'larımızdan sonra helezonik puzzle'ımızda oldu. Daha önce dr randevularımızda oyun odasında ilgilenemişti, sefer başından kaldırmam gerekti.

Dil yuvarlanmış, hafif açık ddaklarından dışarı hafif taşıyor, bu konsantre olduğunu gösterir...


Bunun dışında yumuşacık oyuncaklarımızı da çantamıza tıktıktan sonra yemeğe geçtik. Naz yine kendim yiyeceğim diye tutturdu. Her seferinde evde vakumlu tabakları bile kafasına geçiren ve bu yüzden lokmalarını mama tepsisinden almak zorunda kalan kızım porselen tabağı kafasıan ya da yere geçirmeden yemek yedi. Bu deneme yapmadı demek değil elbette... Masadaki herşeyden lokma lokma yiyen küçük hanım çevredeki tüm masalarla muhabbet etti tabi. İki elini de kullanıyor Naz, bu yüzden bazen ağzında birikiveriyor lokmalar, sürekli bir gözümüz üstünde. Hırsla yiyip içtiğinden kendi kendine eline büyük parçalar veremiyorum ısırması için... Yemekten sonra mahsunlaştığında anlamalıydım belki ama tahmin edemedim...Evde oyunoynamaktan uykuya zor dalan NAz, o kadar uyarana rağmenuykuya zor dalan Naz hemen yemeğin üstüne, gezerken eve dönmeye fırsat kalmadan uyuya kaldı. Tabi bebek arabasız çıkan sen misin, yavrum kucakta güzel bir uyku çekti , annesi de uyanana kadar oturdu bekledi...




Neyse ki huzurlu uyandı. Güle oynaya gezdik. Bana acıdı ve alışveriş arabasına oturdu ve bağlanıp gezdi. Tabii ki her zaman olduğu gibi hiç bir su şisesi Naz'dan kurtulamaz... Yanımızda getirdiğimiz e orada satın aldığımız oyuncaklar bir yana şişe bir yana...



Günü boyama yaparak bitiren kızım ki, ben bitirdiğini sanıyordum, tüm gün emekleyememiş olmasının acısın evi turlayarak, istediklerini koltuklardan, yataktan indirerek çıkardı. "Ben yoruldum o yorulmadı, bu akşam bitmez " dediğim aşamada, uyku saatini şaşmadı ve odasına gitmek istedi...
Uyuyoruz, saatinde ve hep aynı rutinle. Ama emerek oluyor bu, son zamanlarda ben yokken sütünü içip emmeden uyumaya itiraz etmemiş,ki doğduğundan beri zaten topu topu 2 ya da 3 defa son zaman dediğimde 1 defa yoktum uyurken... Rutinden bu emme işini nasıl çıkaracağız bilmiyorum...
YArın gece internet/blog mesaimi yeni müşterim için iş mesaisine harcamalıyım ama öncesinde de Naz'la babasının olmadığını hissettirmeyecek, tadına varacağımız bir gün geçirmeliyim, haydi şarj olmaya...
Aslında neler var yazmak istediğim... Bir türlü yapamadığım overview, uyku hallerimiz, yeni kitaplarımız..vs. Neyse zaman çoooook, hepsini yaparım , değil mi ama :)

4 yorum:

Esin dedi ki...

Elifcim ,merhaba...Sizin de aramıza katılmanıza çok seviniriz ,bir kaç haftadır tatiller nedeniyle ara verdik ama ilk buluşmamızda mutlaka seni de haberdar edicem canım .
Sizi çok öptük :)

Elif dedi ki...

sizlerle tanışmak için sabırsızlanıyoruz...
sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Benim oğlum da 15 aylık ve ne yazık ki bizim de uyku rutinimizde emmek var. Can da uyku saati geldiğinde emme hevesiyle beni odasına doğru çekiştirip, 10 dk. içerisinde de uykuya dalmış oluyor. Ancak ben yoksam emmeden uykuya dalıyor. Sanırım bir süre babası uyutacak emmeyi bırakmak istediğimizde. Bu da çok uzak görünmüyor zaten.. Daha kaliteli bir uyku için

Elif dedi ki...

merhaba Berna,
Sorma emmeye devam etsin istiyorum ama bunu yaparken uyumasın istiyorum :( eee bebişler de haklı, anne kucağında sarıla sarmalana, saçları okşana okşana, ılık ılık banyo sonrası...
Eğer bir yok yöntem keşfedersem ki araştırıyorum mutlaka okuyacaksın
sevgiler